دانلود آهنگ دیگه دیره
نوشته شده توسط : علی شریعتی

ترانه و شعر آهنگ دیگه دیره مهرداد غلامی 

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

دیره دیگه دیره اون که میخوامش داره میره

دیره داره میره دل نازک من میشکنه میره

ازش نخواستم بمونه آخه فکر نمیکردم نمونه

خیال میکردم نگفته هامو از توی چشمام میخونه

بهش نگفتم دوسش دارم آخه فکر نمیکردم کم بیارم

فکر نمیکردم اینقده راحت قلبمو پیـشش جا بذارم

معرفی نوازندگان در سایت موزیک ویدئو

دیره دیگه دیره اون که میخوامش داره میره

دیره داره میره دل نازک من میشکنه میره

وقتی که دوری وقتی که نزدیک وقتی که روشن انگاری تاریک

وقتی بودنت حکم نبودنه وقتی موندنت حکم نموندنه

انقده دیدن مثل ندیدنه اینقده بودن مثل بریدنه

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

کنسرت خوانندگان پاپ در سایت موزیک ویدئو

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

انقده داشتن مثل نداشتنه انقده خواستن مثل نخواستنه

ازش نخواستم بمونه آخه فکر نمیکردم نمونه

خیال میکردم نگفته هامو از توی چشمام میخونه

بهش نگفتم دوسش دارم آخه فکر نمیکردم کم بیارم

فکر نمیکردم اینقده راحت قلبمو پیشش جا بذارم

جستجوی گروه های کر با موزیک ویدئو

دیره دیگه دیره اون که میخوامش داره میره

دیره داره میره دل نازک من میشکنه میره

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪





:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: